Hospitality voor beveiligers
De Beveiligingsmedewerker aan de receptie, telefoon, intercom of aan de toegangsdeur is het visitekaartje van een bedrijf. Bij een bezoek of telefonisch contact wordt bij een bezoeker of een klant een beeld gevormd over de totale organisatie.
De ontvangst, het verblijf en het vertrek moeten de gast een goed gevoel geven. Een welkom gevoel, maar ook het gevoel dat de onderneming wil uitstralen. Goed opgeleide medewerkers kunnen een bedrijf op een positieve manier onderscheiden.
Doelstelling
Na de training is de beveiliger in staat om professioneel, representatief en klantgericht te handelen in de werkomgeving. Onze beveiliger is in staat de communicatie aan de telefoon en intercom vlekkeloos te laten verlopen. Zij beheersen verschillende gespreksvaardigheden. Verder heeft de beveiliger geleerd hoe om te gaan met het spanningsveld tussen veiligheidsbewustzijn en klantvriendelijkheid.
Doelgroep
Deze training is bestemd voor beveiligers die dagelijks omgaan met klanten en bezoekers aan de balie, telefoon, intercom of aan de toegangsdeur.
Meer weten over onze trainingen?
Neem contact met ons op via dit formulier of bel 088 322 11 00
