Skip to main content

Advies & Bewustwording

Op basis van uw wensen en een diepgaande analyse ontwikkelen we de bezoekbeleving die past bij het imago van uw organisatie. Door monitoring kunnen we u helpen deze continu te laten aansluiten op de visie van uw organisatie en de veranderingen waar de maatschappij om vraagt.

Wilt u weten hoe gastvrij uw organisatie is?

De Welkom! scan brengt geheel objectief en vrijblijvend tot in detail de bezoekbeleving van uw organisatie in kaart.Welkom! biedt u gegarandeerd een aantal nieuwe inzichten. Klein of groot, er zijn zaken die u zelf niet meer opvallen. Dit zijn elementen die voor een eerste indruk zeer belangrijk zijn.

Vraag hier de Welkom! scan aan.

Advisering

Als specialist op het gebied van veiligheid hebben we decennialang van dichtbij gezien hoe miljoenen mensen bedrijven binnenkomen en verlaten. Hoe mensen zich bewegen en gedragen. En hoe je mensen zich op hun gemak laat voelen.

Natuurlijk wilt u dat anderen een positief beeld van u hebben. Voor u is het belangrijk, voor uw bedrijf is het noodzakelijk. Elk contactmoment, direct of indirect, met uw doelgroep bepaalt de beeldvorming over uw bedrijf. Een goed imago versterkt het beeld dat uw doelgroep heeft van uw producten en diensten. Dat resulteert in een hogere klanttevredenheid en loyaliteit. Daarmee draagt het bij aan het succes en rendement van uw bedrijf.

Om het imago van uw bedrijf positief te beïnvloeden is een bezoekbeleving die naadloos aansluit op uw identiteit een vereiste. Welkom! heeft jarenlange ervaring in het vinden en creëren van een passende bezoekbeleving.

Via een professioneel en gestructureerd model helpen we tot de kern van de vraagstelling te komen, deze te vertalen, te verdelen in stappen en vervolgens te implementeren en te borgen. 

Gedurende de start, Customer Journey en optimalisatie belichten we continu de balans tussen mens, proces en omgeving.

Welkom! heeft geen standaard oplossing. Wij werken op maat middels modules, binnen het budget, conform de doelstelling en streven te allen tijde naar een duurzame oplossing voor de opdrachtgever.

Optimalisatie

Borging is van groot belang bij de inrichting van een concept en/of proces. Binnen dit onderdeel richten we samen met u de methodieken in. Zodoende kunnen we de feedback genereren die op de bezoekbeleving is geboden. Dit kan variëren van mystery visits, real-time klantenfeedback of door middel van technische middelen. Door het gebruik van FM teamsessies kunnen echter ook de verbeterpunten worden ingebracht.

Onze ervaring is dat participatie van medewerkers in deze trajecten erg hoog is. Daarbij komt het feit dat men vanuit een gezamenlijk doel werkt. Dit resulteert in onconventionele oplossingen voor eventuele knelpunten in een proces.

Een hospitality medewerker ontvangt op een gastvrije manier twee bezoekers

Contact

Jouw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.