Skip to main content

MySecuritas Alarmcentrale: Meest gestelde vragen

De meest gestelde vragen

Hoe kan ik inloggen op MySecuritas?

U kunt inloggen bij MySecuritas Alarmcentrale met uw ID en pincode. Hiermee heeft u toegang tot uw klantenportaal.

Ik kan niet inloggen op MySecuritas. Wat nu?

Bent u al geregistreerd? Klik dan op "Wachtwoord vergeten?" en maak een nieuw wachtwoord aan. Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer ook uw spambox.

Bent u nog niet geregistreerd? Via de link
Remote Services (mysecuritas.com) kunt u uzelf registeren door de stappen op te volgen.

Hoe kan ik mijzelf registreren voor MySecuritas?

Klik op de activeringslink uit de uitnodigingsmail of op onze website en kies de optie "Registreer". Volg hierna de stappen van het registratieproces. 

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met ons via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Ik heb geen ID of pincode ontvangen. Wat nu?

Heeft u nog geen ID en/of pincode ontvangen? Neem dan contact op met ons op via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Mijn ID en pincode worden niet geaccepteerd. Wat nu?

Mocht uw ID en/of pincode niet geaccepteerd worden, controleer of u "Nederland" heeft geselecteerd bij de optie "Land".  Daarnaast accepteert MySecuritas geen pincodes zoals 0000, 1111 of 1234. Dus wijzig uw pincode naar een zelf gekozen pincode.

Is uw probleem niet verholpen, neem dan contact met ons op via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Hoe wijzig ik mijn pincode?

Mocht u al een ID en pincode hebben en uw huidige pincode willen wijzigen. Bel dan naar 040 289 41 41 en kies optie 4. U kunt uw nieuwe pincode opgeven door deze in te voeren.

Ik ben mijn pincode vergeten. Wat nu?

Mocht u uw pincode vergeten zijn, dan dient u een mailtje te versturen met uw ID-code naar meldkamer@securitas.nl met het verzoek de pincode te resetten. Bel vervolgens naar 040 289 41 41 en kies optie 4. U kunt uw nieuwe pincode opgeven door deze in te voeren.

Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Is uw account geblokkeerd? Neem contact met ons op via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Ik gebruik de Securitas Alarm app

Als gebruiker van de Securitas Alarm app kunt u eenvoudig MySecuritas activeren met uw bestaande ID en pincode. U dient uw e-mailadres opnieuw te registreren via de activeringslink.

Remote Services (mysecuritas.com)

MySecuritas vervangt per einde van 2023 de Securitas Alarm App. Wij adviseren u om nu al MySecuritas te gaan gebruiken. Dus download de app vandaag nog!

Ik zie niet al mijn locaties in MySecuritas. Klopt dit?

Alle locaties waaraan uw ID-code is gekoppeld worden weergegeven in MySecuritas. Mocht u toch nog één of meerdere locaties missen, neem dan contact met ons op via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Ik zie niks in mijn logboek. Klopt dat?

Wanneer u uw logboek opent, verschijnt deze bovenaan uw de pagina. Ziet u niks, scrol dan naar boven. Ziet u de tekst "Geen gebeurtenissen beschikbaar",  dan betekent het dat u die dag geen events heeft. Wilt u een event van een andere dag inzien, selecteer dan de datum en kies de dag die u wilt weergeven. 

Ik ben tijdelijk niet beschikbaar, kan ik dit aangeven in MySecuritas?

Helaas is dit niet mogelijk. Hieronder leest u hoe u dit kunt oplossen.

Bij (langere) afwezigheid kunt u uzelf tijdelijk van de bellijst afhalen en uzelf toevoegen. Mocht dit niet lukken, neem dan contact met ons op via customercare@securitas.nl of bel 088 322 11 00.

Heeft u andere vragen dan bovenste informatie, neemt u dan contact met ons op via customercare@securitas.nl of bel naar 088 322 11 00.

 

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.