Skip to main content

Verdieping Hospitality

De deelnemer is in staat om na de training zich te werk te kunnen stellen in een omgeving waar het gevoel van welkom van groot belang is. De deelnemer is in staat om een passend beeld van gastvrouwschap te tonen en brengt daardoor de dienstverlening op hoger niveau.

Na de training heeft de deelnemer inzicht in de volgende resultaatgebieden:

  • Vergrote kennis van de gehele bezoekbeleving
  • Kennis om vanuit professionaliteit te adviseren
  • Persoonlijke (re)presentatie, houding en gedrag
  • Afstemmen en verbinding maken
  • Verschil in gedrag en bejegeningsmethodieken
  • Versterking van het teamgevoel
  • Inzicht in gastvrouwschap
  • Pro-activiteit
  • Huidige en gewenste imago
  • Klantverwachtingen
  • Professionaliteit
  • Communicatie normen
  • Klanttypen
  • Verzorgen van een optimale kwaliteitsbeleving
Een fout is opgetreden tijdens het ophalen van captcha-afbeelding

Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.