Nieuwsbrief juni 2025
Welkom bij de zesde editie van onze nieuwsbrief, speciaal voor u als installatiepartner!
De volgende nieuwsbrief verschijnt op 21 augustus vanwege de aankomende bouwvakanties. Zorg dat je wijzigingen in contactgegevens of bereikbaarheid op tijd doorgeeft (zie onder).

Even voorstellen: Tim Claessens
Beste installateurs,
Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om mij aan jullie voor te stellen. Mijn naam is Tim Claessens, ik ben 36 jaar en woon samen met mijn vrouw en drie kinderen in het mooie Noord-Limburg. Inmiddels werk ik ruim 18 jaar in de beveiligingsbranche en heb ik verschillende functies mogen vervullen, waarvan de laatste als Branche Manager Operations. In die rol was ik verantwoordelijk voor de Key Accounts in Brabant en Limburg.
Sinds 1 juni 2025 ben ik gestart als Manager Operations SOC. In deze functie geef ik leiding aan de teamleiders van onze alarmcentrales in Geldrop en Amsterdam. Samen met het hele team zetten we ons dagelijks in voor een deskundige en adequate opvolging van alarmmeldingen en daarmee voor een hoge klanttevredenheid.
Daarnaast maak ik deel uit van het managementteam van de SOC-organisatie, waar we continu werken aan verbetering, samenwerking en het realiseren van de gestelde doelen.
Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team én met jullie deze ambities waar te maken!
Met vriendelijke groet,
Tim Claessens

Tijdelijke beveiliging tijdens de bouwvak? Zet camera-units in!
Tijdens de zomervakantie zijn veel locaties tijdelijk onbemand of minder goed bewaakt. Juist dan is het belangrijk om risico’s zoals inbraak, vandalisme of ongeautoriseerde toegang te voorkomen. Onze mobiele camera-units bieden hiervoor een flexibele en effectieve oplossing.
De units zijn snel inzetbaar, 24/7 verbonden met onze alarmcentrale en voorzien van slimme detectietechnologie. Ze zijn ideaal voor tijdelijke situaties zoals:
- Bouwplaatsen
- Leegstaande panden
- Terreinbeveiliging bij afwezigheid van personeel
Zo houd je ook in de vakantieperiode alles veilig én onder controle.

Even voorstellen: collega's van de installateursdesk
Bart
Met veel enthousiasme stel ik mij graag aan u voor. Mijn naam is Bart van Bakel en sinds kort ben ik werkzaam als Strategisch Accountmedewerker bij Securitas. Met ruim 20 jaar ervaring in diverse rollen binnen de beveiligingsbranche – van statisch beambte en surveillant tot centralist en de afgelopen jaren als Key Accountmedewerker bij het SMC – heb ik onlangs de overstap naar Securitas gemaakt.
In mijn huidige rol richt ik mij op het proactief optimaliseren van processen voor installateurs, major accounts en VIP-klanten. Samen met collega’s uit verschillende disciplines haal ik veel voldoening uit het zichtbaar verbeteren van samenwerking en dienstverlening, met als doel een duurzaam en efficiënt resultaat.
Naast mijn werk ben ik een enthousiaste mountainbiker en trek ik er graag op uit – het liefst in de natuur of tijdens avontuurlijke reizen door Azië. Thuis ben ik de trotse vader van twee energieke jongens, wat mijn dagen nooit saai maakt en me scherp houdt, ook buiten werktijd.
Ik kijk ernaar uit om samen te werken aan efficiënte en toekomstgerichte oplossingen.
Petra
Mijn naam is Petra Rijnbeek en ik ben sinds kort onderdeel geworden van het nieuw op te starten “SOC” team.
Ben sinds twee jaar verbonden met Securitas op de Operationele administratie. Mijn aandacht gaat voornamelijk uit naar alles wat te maken heeft met de VIP-klanten en hun aansluitingen.
Vanuit deze insteek ben ik ook toegevoegd aan het nieuwe team. Wat voor mij een drijfveer is, is om mezelf uit te dagen en nog meer kennis te vergaren.
Verder woon ik samen en hebben we een samengesteld (wisselend) gezin met vier kinderen.
We zijn thuis regelmatig nog aan het klussen om ons paleisje af te krijgen en wandelen met onze hond is fijn en een ontspannende bezigheid.
Heeft u vragen of wilt u kennismaken? Neem gerust contact op.
Vakantierooster of contactpersoon wijzigen? Laat het ons op tijd weten
Tijdens de zomerperiode komt het regelmatig voor dat contactpersonen tijdelijk niet bereikbaar zijn of dat er wijzigingen zijn in de dienstroosters van jouw klanten. Om de opvolging van alarmmeldingen goed te laten verlopen, is het belangrijk dat wij de juiste informatie hebben.
Daarom vragen we je om klanten aan te sporen om:
- Wijzigingen in contactpersonen
- Aangepaste bereikbaarheid
- Tijdelijke roosterwijzigingen
minimaal één week van tevoren aan ons door te geven. Zo voorkom je vertragingen in de opvolging en garanderen we samen een zorgeloze zomer.
Wijzigingen kunnen gestuurd worden naar: meldkamer@securitas.nl
Lees verderBlijf op de hoogte van het laatste nieuws voor u als installateur
Wilt u de nieuwsbrief op een ander e-mailadres ontvangen? Of wilt u een collega ook aanmelden? Zorg dat u geen updates mist en meld u eenvoudig aan.