Automatisering "te laat in-melding"
Met ingang van 21 maart 2023 automatiseren wij het proces rondom de "te laat in-meldingen".
Met ingang van 21 maart 2023 automatiseren wij het proces rondom door u opgegeven roosterbewaking op het alarmsysteem. Als uw alarmsysteem niet is ingeschakeld conform het door u opgegeven rooster, ontvangen wij een alarmmelding. Dit noemen we een “te laat in-melding”. Wij gaan onze klanten bij deze meldingen automatisch nabellen met een spraakbericht via de spraakcomputer. Een “te laat in-melding” houdt in dat een alarmsysteem te laat of te vroeg wordt in- of uitgeschakeld (afwijkend van de afgesproken tijden).
Wat verandert er?
Met de automatisering van deze alarmafhandeling zorgen we ervoor dat we meldingen sneller afhandelen en geven we u, als onze klant, ook meteen de mogelijkheid om een afgesproken alarmschema snel en gemakkelijk telefonisch te wijzigen.
Hoe ziet de afhandeling van de melding eruit?
Per melding wordt er maximaal 5 keer gebeld naar 5 verschillende contactpersonen die bij ons bekend zijn. Wanneer er dan geen gehoor is, wordt de melding alsnog afgehandeld door een van onze centralisten.