Skip to main content

Dienstverlening

We bieden geïntegreerde oplossingen voor uw bezoekbeleving. Van gastvrouw/-heer, interieuradvies, technologische toepassingen tot consultancy en trainingen.

Mens

Vanuit de Welkom!gedachte zorgen we ervoor dat de juiste mensen op de juiste plek werken. Tevens zorgen wij ervoor dat alle facilitaire diensten van de organisatie aansluiten op het nieuwe hospitality beleid. Medewerkers worden bijvoorbeeld geïnstrueerd hoe zij een representatieve houding kunnen aannemen en hoe verschillende disciplines kunnen samenwerken.

Proces

Uw processen hebben een aanzienlijke impact op de beleving van de bezoeker. Bezoekbeleving is niet alleen gebaseerd op algemene regels, maar zit in de kleine details.

Welke gevolgen heeft het wanneer uw (potentiële) klanten lijden onder ondoelmatige processen zoals onnodig lang wachten of complexe administratieve handelingen.

Dit weerspiegelt zich in het vertrouwen dat er is, maar ook in de vormgeving van uw bedrijfsprocessen en wat er gebeurt wanneer dit niet aan de verwachtingen van de klant voldoet.

Omgeving

Ook de omgeving is een factor die niet vergeten mag worden. Uw bezoek moet zijn guest journey ervaren in comfort, zodat hij open staat voor de WoW!-effecten. De omgeving dient de juiste balans uit te stralen tussen veiligheid en gastvrijheid.

Is de omgeving een vertaling van uw imago? Is er overlast? Zitten de stoelen comfortabel? Hoe is het gesteld met de lucht en de lichtinval in de ruimte? En wat doet geurbeleving ter stimulans? Dit zijn allemaal elementen die bijdragen aan de beleving van uw gasten.

Proces & Omgeving

Een hospitality medewerker ontvangt op een gastvrije manier twee bezoekers

Contact

Jouw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Door het formulier in te dienen, stemt u in met het privacybeleid.

Sorry, we ondersteunen deze browser niet. Gebruik een nieuwere browser zoals Chrome, Safari, Firefox of Edge om de website goed weer te geven.